Po kiego grzyba przewozić własnym samochodem towarowym powietrze, jeżeli wypada ją wypełnić kolejnym miejscem dla ładunku. Zapowiadający się przychód znajdziesz na podłodze. Pomysł będzie prozaicznie trywialny i zapożyczony prosto życia. Starczy kolejny próg z ładunkiem na kilku podporach, trokach dla mocowań oraz trzymaczach które wszystko stabilizują. Więc system dający możliwość na zbudowanie podwójnej przestrzeni załadowczej w tej samej kubaturze naczepy i ładunkowej skrzyni. Najważniejsze staje się konstrukcja na wyższym poziomie ze metalowych lub aluminiowych belek, na których spoczywać będzie całkowity balast i odpowiedzialność za załadowanie. Powtórna podłoga typu DFS dla kontenerów oraz typ CTD III do naczepy da się wykorzystać w każdej wywrotce. Podczas prawidłowej regulacji, da się to montować w praktycznie każdym projekcie samochodu oraz parametrze kubatury załadowczej. Stemple nośne w pionie, mają perforacje w formie miejsc do których wsadza się belki w poziomie będące leżem. Na tym stoi załadunek ustabilizowany pasami z mechanizmem dociskającym. Trzeba to teraz podzielić listwami w formie przegrody pomiędzy burtami a także ustabilizować kolejnymi szynami przenoszącymi ciężar. Praktycznie tworząc w ten system jeszcze jedną kubaturę i tym samym powiększając ilość przewożonego bagażu. Tym samym skracając potrzebny okres czasu do przygotowania samochodu do drogi. Bilans będzie korzystny o czym już niedługo przekona się nasza konkurencja. Zatem szerokiej drogi i do spotkania na trasie mobilki!
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.